Samorządowa Szkoła Muzyczna I ST. W Tarnowie Podgórnym

Muzyka jest wszędzie słyszysz ją?

Podczas przerwy urlopowej w sprawach pilnych prosimy o kontakt poprzez e-mail.

Szczegóły organizacyjne dotyczące nowego roku szkolnego ukażą się na stronie szkoły po 25 sierpnia.

Sekretariat w okresie wakacji letnich czynny będzie w godzinach 10.00 - 13.00 z wyjątkiem przerwy urlopowej: 22.07 - 02.08 oraz 16.08.

Na uroczysty koncert kończący rok szkolny zapraszamy we wtorek 18 czerwca o godzinie 17.00.
 

Wręczenie świadectw ukończenia szkoły dla uczniów klas VI c.6 orac IV c.4 odbędzie się w 19 czerwca o godzinie 17.30.

Uroczystość wręczenia świadectw dla uczniów klas I-V c.6 oraz I-III c.4 odbędzie się w środę 19.06 o godzinie 15.30.

Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych do szkoły nastąpi w środę 29 maja o godzinie 12.00.

Wyniki I etapu rekrutacji wraz z harmonogramem II etapu, który odbędzie się w piątek 24 maja, zostaną podane we wtorek 21 maja o godzinie 12.00.

W dniach 21 - 31 maja odbywają się egzaminy promocyjne oraz egzaminy uczniów na zakończenie szkoły.

W gablocie szkoły jest już dostępny harmonogram I etapu badania przydatności dla kandydatów do szkoły, który odbędzie się w sobotę 18 maja.

Informujemy, że we wtorek 14 maja sekretariat czynny będzie wyjątkowo do godziny 17.00.

Informujemy, że czwartek 2 maja jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat szkoły będzie nieczynny.

 

Dokumenty kandydatów do szkoły przyjmujemy w terminie do 26 kwietnia w godzinach pracy sekretariatu. Zapraszamy serdecznie!

W zakładce rekrutacja są już dostępne informacje dotyczące przyjmowania uczniów na rok szkolny 2019/2020.

Koncerty uczniów kończących szkołę w tym roku odbędą się w sobotę 9 marca w Pałacu Działyńskich - o godz.10.30 - klasa VI c.6, o godz. 12.30 - klasa IV c.4. Zapraszamy serdecznie!

We wtorek 26 lutego o godzinie 17.30 odbędzie się koncert w wykonaniu dawnych uczniów szkoły obecnie kontynuujących naukę gry w szkołach muzycznych II stopnia lub indywidualnie. Zapraszamy serdecznie!

Zapraszamy na uroczyste koncerty uczniów klas pierwszych we wtorek 12 lutego o godzinie 17.00 - klasa I cyklu 6-letniego, o 18.30 klasa I cyklu czteroletniego. Podczas koncertu o 17.00 wręczone zostaną nagrody i wyróżnienia w Szkolnym Konkursie Czytania Nut A'vista.

Informujemy, że w czwartek 10.01 sekretariat czynny będzie wyjątkowo do godziny 16.30. Za utrudnienia przepraszamy.

Sekretariat podczas ferii czynny będzie od 14 do 18 stycznia w godzinach 10.00 - 13.00. W drugim tygodniu (21.01 - 25.01) będzie nieczynny.
 

Podczas przerwy świątecznej sekretariat będzie nieczynny w dniach 24.12, 28.12 oraz 31.12. W dniu 27.12 zapraszamy w godzinach 10.00 d0 13.00. W dniu 02.01 sekretariat czynny będzie do godziny 12.00.

 

Termin wystawiania ocen ze wszystkich przedmiotów upływa 21 grudnia.

Informujemy, że przerwa świąteczna będzie trwała od 24.12 do 01.01.

Przypominamy, że w dniach 12 - 14 grudnia zajęcia w szkole zostają zawieszone z powodu przesłuchań regionalnych uczniów klas fortepianu odbywających się w naszej szkole.

Zachęcamy do udziału w koncertach odbywających się w Pałacu Jankowice z okazji 100.rocznicy odzyskania niepodległości: 10.11 godz. 17.00 recital fortepianowy Tomasza Lisa, 18.11 godz. 18.00 Muzyczny hołd dla Niepodległej".

Tegoroczna Msza św. we wspomnienie św. Cecylii z oprawą muzyczną uczniów i nauczycieli szkoły odbędzie się w czwartek 22.11 o godzinie 17.00 w kościele parafialnym w Ceradzu Kościelnym.

Koncerty uczniów przygotowujących się do przesłuchań Centrum Eduakcji Artystycznej odbędą się we wtorki 13.11 oraz 27.11 o godzinie 18.30. Serdecznie zapraszamy!

Informujemy, że piątek 2.11.2018 r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat będzie nieczynny.

W sobotę 27.10 o godzinie 17.30 odbędzie się koncert W muzycznym kręgu dedykowany osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom organizowany przez TARSON.

Informujemy, że w dniach 22.10 - 25.10 biblioteka będzie nieczynna z powodu choroby.

Koncert Pedagogów oraz zaproszonych gości odbędzie się we wtorek 16 października o godzinie 17.30 w sali koncertowej Pałacu Jankowice. Serdecznie zapraszamy!

UWAGA! z dniem 21.09.2018 r. zmieniły się adresy poczty elektornicznej szkoły. Nowe dane znajdują się w zakładce KONTAKT.

Informujemy, iż w dniach 27.09 do 3.10 sekretariat szkoły będzie nieczynny. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny z dyrekcją szkoły.
 

Zebrania z rodzicami odbędą się we wtorek 11 września w sali koncertowej o godzinie 17.15 - klasy pierwsze c.6 i c.4, natomiast o godzinie 18.30 - pozostałe klasy.

Informujemy, że w poniedziałek 10.09 sekretariat będzie nieczynny, natomiast w czwartek 13.09 sekretariat czynny będzie wyjątkowo w zmienionych godzinach 13.00 - 16.00. Za utrudnienia przepraszamy.

Na uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego zapraszamy w poniedziałek 3 września 2018 r. o godzinie 16.00 do sali koncertowej.

Wszelkie informacje dotyczące nowego roku szkolnego 2018/2019 będą przesłane drogą mailową po 28 sierpnia. Życzymy udanego wypoczynku!

W okresie wakacyjnym sekretariat czynny będzie w godzinach 10.00 - 13.00. Przerwa w funkcjonowaniu będzie w terminie 26 czerwca do 6 lipca, w dniu 13 lipca oraz w terminie 23 lipca - 3 sierpnia.

W dniach 26 czerwca do 6 lipca sekretariat szkoły nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy. W pilnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z dyrekcją szkoły.

W dniach 15 - 17 czerwca w Pałacu Jankowice odbędzie się Festiwal Muzyczny dla Dzieci. Szczegóły na stronie www.fmdd.pl

Zapraszamy serdecznie!

Serdecznie zapraszamy na koncert kończący rok szkolny 2017/2018, który odbędzie się w poniedziałek 18 czerwca o godzinie 17.00 w sali koncertowej Pałacu Jankowice.

Informujemy, że we wtorek 12 czerwca sekretariat czynny będzie wyjątkowo w godzinach 13.00 - 16.00. Za utrudnienia przepraszamy.

Ostateczny termin ustalenia ocen końcoworocznych upływa w dniu 5 czerwca.

Wyniki badania przydatności zostaną wywieszone w gablotach szkolnych oraz rozesłane mailowo w środę 30 maja około godziny 12.00. 

Przypominamy, że piątek 1 czerwca jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. Sekretariat w tym dniu będzie nieczynny.

Informujemy, że w czwartek 17 maja sekretariat czynny będzie wyjątkowo do godziny 17.00, a we wtorek 22.05 zmianie ulegną godziny otwarcia sekretariatu - zapraszamy od 10.00 do 15.00.

Informujemy, że I etap badania przydatności dla kandydatów do szkoły odbędzie się w sobotę 19 maja. Harmonogram będzie dostępny w szkole od poniedziałku 14 maja.

W tygodniu 30.04 - 04.05 sekretariat czynny będzie tylko w dniu 30 kwietnia w godzinach 10.00 - 13.00. W dniach 2 i 4 maja - nieczynny.

Przypominamy, że dni 30 kwietnia oraz 2 i 4 maja są wolne od zajęć dydaktycznych.

Zapraszamy na Drzwi Otwarte - sobota 14 kwietnia, godzina 10.30.

Informujemy, że przerwa świąteczna trwa od 29.03 do 03.04 włącznie. 

W okresie świątecznym sekretariat czynny będzie w czwartek 29.03 oraz we wtorek 03.04 w godzinach 13.00 - 15.00. W piątek 30 marca sekretariat nieczynny.

Na koncert szkolny w nowej sali koncertowej serdecznie zapraszamy w piątek 9 marca o godzinie 18.00.

Informujemy, że w czwartek 8 marca sekretariat szkoły będzie czynny wyjątkowo tylko w godzinach 14.00 - 16.00.  

W związku z przeprowadzką szkoły do nowej siedziby obowiązuje tymczasowy numer telefonu 881 458 472. Za utrudnienia przepraszamy!

Informujemy, że zajęcia z kształcenia słuchu, audycji muzycznych oraz chóru prowadzone przez p. D. Wawrzyniak zostają odwołane do piątku 15 grudnia.

Sekretariat w piątek 22.12 czynny będzie wyjątkowo do godziny 14.00. W dniach 27 - 28 grudnia zapraszamy w godzinach 11.00 - 13.00. W piątek 29.12 sekretariat nieczynny.

Przerwa świąteczna trwać będzie od soboty 23.12 do poniedziałku 01.01. 

Z powodu choroby sekretariat do wtorku 28.11 włącznie będzie nieczynny. W sprawach najistotniejszych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z dyrekcją szkoły. Za utrudnienia przepraszamy.

Informujemy, że w piątek 24.11 zostają odwołane zajęcia teoretyczne z p. Dorotą Wawrzyniak oraz p. Dobrochną Martenką.

Na Mszę świętą w intencji społeczności szkolnej z oprawą muzyczną w wykonaniu uczniów i nauczycieli szkoły zapraszamy w czwartek 23 listopada o godz. 17.00 do Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Tarnowie Podgórnym.

Zebranie rodziców uczniów klas pierwszych - wtorek 5.09 o godz. 17.30 w sali 05.

Zebranie rodziców uczniów pozostałych klas - wtorek 5.09 o godz. 19.00 w sali korekcyjnej.

Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018 będzie w poniedziałek 4 września 2017 roku o godzinie 16.00.

Informujemy, że sekretariat w miesiącach wakacyjnych będzie czynny w godzinach 10.00 - 13.00. Przerwa urlopowa w terminie 31.07 - 15.08.

Uroczystość rozdania świadectw promocyjnych klas I - V c.6 oraz I - III c.4 odbędzie się w piątek 23.06 o godzinie 15.00. Pożegnanie absolwentów  - godzina 17.00 w sali korekcyjnej.

Informujemy, że piątek 16 czerwca jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat będzie nieczynny.

Uroczysty koncert kończący rok szkolny odbędzie się we wtorek 20 czerwca o godzinie 17.00. Zapraszamy serdecznie!

Informujemy, że we wtorek 23 maja sekretariat będzie nieczynny z powodu choroby. Przepraszamy.

Wyniki rekrutacji będą w środę 24 maja o godzinie 13.00 - dostępne w gablocie szkoły lub telefonicznie.

Ostateczny termin ustalenia ocen ze wszystkich przedmiotów - 6 czerwca.

Informujemy, że wtorek 2 maja jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. Sekretariat w tym dniu będzie nieczynny.

Kolejny koncert szkolny odbędzie się we wtorek 25 kwietnia o godzinie 17.30, serdecznie zapraszamy!

Informacje dotyczące rekrutacji na rok szkolny 2017/2018 można znaleźć w zakładce "REKRUTACJA". Termin składania dokumentów upływa 27 kwietnia.

W sobotę 1 kwietnia w Pałacu Działyńskich na Starym Rynku w Poznaniu odbędą się dwa uroczyste koncerty uczniów kończących w tym roku naszą szkołę. Serdecznie zapraszamy! Klasa VI c.6 - godzina 10.30, klasa IV c.4 - godzina 12.00. 

Na najbliższy koncert szkolny zapraszamy we wtorek 28 marca o godzinie 17.30.

Zapraszamy serdecznie na Drzwi Otwarte - sobota, 25 marca, godzina 10.30.

Na zebranie z rodzicami zapraszamy w czwartek 16 lutego o godzinie 18.30 do sali korekcyjnej.

Ferie zimowe będą w terminie 30 stycznia do 12 lutego. W dniach 30.01 do 03.02 sekretariat czynny będzie w godzinach 10.00 - 12.00, natomiast od 6 do 10 lutego sekretariat będzie nieczynny. 

Informujemy, że poniedziałek 31 października jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat szkoły będzie nieczynny.

Informujemy, że harmonogram przesłuchań półrocznych zostanie przesłany drogą mailową do końca października.

25 października o godzinie 17.30 zapraszamy serdecznie na koncert uczniów szkoły.

Informujemy, że w dniach 13- 17 października sekretariat szkoły będzie nieczynny. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny z dyrektorem lub wicedyrektorem szkoły.

Na koncert w wykonaniu nauczycieli naszej szkoły oraz zaproszonych gości zapraszamy we wtorek 11 paźdzernika o godzinie 17.30 do sali sportowej.

Sale do zajęć indywidualnych oraz zespołów są każdorazowo wywieszone w gablocie szkoły oraz na drzwiach sekretariatu. Ostateczny przydział sal na cały rok szkolny zostanie ustalony do końca września.

Plany zajęć zbiorowych są dostępne w zakładce "rok szkolny 2016/2017".

Informujemy, że w zakładce kontakt podane są już godziny pracy sekretariatu w nowym roku szkolnym.

 

Uroczystość rozdania świadectw dla klas I-V c.6 oraz I - III c.4 odbędzie się w piątek 24 czerwca o godzinie 15.30. Uczniów klasy IV c.4 wraz z rodzicami zapraszamy na godzinę 17.00 do sali 05.

Uroczysty koncert kończący rok szkolny oraz wieńczący warsztaty orkiestrowo-chóralne Śpiewam i gram odbędzie się w poniedziałek 20 czerwca o godzinie 18.00 w CK Przeźmierowo. Zapraszamy serdecznie!

UWAGA!!! Nastąpiła zmiana godziny spotkania dla uczniów i rodziców kadydatów przyjętych do szkoły w tegorocznej rekrutacji. Odbędzie się ono we wtorek 21 czerwca o godzinie 16.30 w sali korekcyjnej.

Informujemy, że w dniu 9 czerwca (czwartek) biblioteka będzie nieczynna.

Serdecznie zapraszamy na uroczysty koncert uczniów, którzy w tym roku kończą szkołę. Odbędzie się on w czwartek 9 czerwca o godzinie 18.00 w Sali Czerwonej Pałacu Działyńskich przy Starym Rynku w Poznaniu.

Informujemy, że we wtorek 31 maja sekretariat czynny będzie wyjątkowo w godzinach 10.00 do 13.00.

Wyniki ogłoszone zostaną w piątek 20 maja o godzinie 12.00 w gablocie szkoły lub telefonicznie w godzinach 12.00 - 16.00 w sekretariacie szkoły.

Serdecznie zapraszamy do udziału w recitalu fortepianowym japońskiej pianistki Miyako Arishima, który odbędzie się w poniedziałek 30 maja o godz.19.00 w Centrum Kultury Przeźmierowo.

Zapraszamy na kolejny koncert szkolny w najbliższy wtorek 26 kwietnia o godzinie 18.00.

Termin przyjmowania dokumentów kandydatów do szkoły mija w piątek 29.04.

UWAGA! Na Drzwi Otwarte zapraszamy wszystkich zainteresowanych w sobotę 2 kwietnia o godzinie 10.30.

Uwaga! We wtorek 2 lutego sekretariat wyjątkowo czynny będzie do godziny 15.00. Za utrudnienia przepraszamy.

UWAGA! Sekretariat w środę 13 stycznia będzie NIECZYNNY.

Ferie zimowe będą w terminie 18.01 - 31.01.2016 roku. Sekretariat czynny będzie w dniach 18-19.01 oraz 27-29.01 w godzinach 10.00 - 13.00. W pozostałe dni nieczynne.

Zebrania z rodzicami odbędą się we wtorek 12 stycznia w sali 05. O godzinie 17.00 dla klas pierwszych c.6 i c.4., o godz. 18.00 dla klas II - V c.6, o godz. 19.00 dla klas II - IV c.4. Zapraszamy!

Na koncert zespołów kameralnych przygotowujących się do udziału w przesłuchaniach regionalnych CEA zapraszamy we wtorek 1 grudnia o godzinie 18.00 w sali 05.

Informujemy, że we wtorek 24.11 sekretariat czynny będzie wyjątkowo w godzinach 12.00 - 16.00.

W terminie od 12.11 do 2.12 odbędzie się cykl audycji klasowych, podczas których wystąpią uczniowie wszystkich klas instrumentalnych. Szczegóły pojawią się na plakatach zamieszczonych w szkole. Zapraszamy.

Msza święta w intencji Społeczności Szkolnej z oprawą muzyczną przygotowaną przez uczniów i nauczycieli odbędzie się 19 listopada o godzinie 17.00 w Kościele pw. Wszystkich Świętych w Tarnowie Podgórnym. Zapraszamy serdecznie.

UWAGA! W czwartek 29 października biblioteka nieczynna. Przepraszamy.

Spotkanie z psychologiem muzyki - p. Aleksandrą Wojtaszek odbędzie się we wtorek 27.10 o godzinie 18.00 w sali 05

Zapraszamy serdecznie na koncert szkolny w czwartek 22 października o godzinie 17.30.

Informujemy, że w dniach 14-16 października sekretariat szkoły będzie nieczynny.

Serdecznie zapraszamy na Koncert Pedagogów, który odbędzie się we wtorek 13 października o godzinie 17.00.

Na zebranie z rodzicami zapraszamy we wtorek 8 września. Godziny zebrań dla poszczególnych klas zostaną podane po 1.09.2015 r.

Plan zajęć teoretycznych zostanie przesłany drogą mailową do 27 sierpnia.

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2015/2016 odbędzie się we wtorek 1 września o godzinie 16.00. Zapraszamy serdecznie!

Uwaga! Przerwa urlopowa w pracy sekretariatu została wydłużona do 17 sierpnia. Od wtorku 18 sierpnia sekretariat szkoły czynny jest w godzinach 10-12. 

Uczniom, Rodzicom oraz Nauczycielom dziękujemy za pracę i zaangażowanie w roku szkolnym 2014/2015. Życzymy słonecznych i bezpiecznych wakacji!

Informacje dotyczące organizacji roku szkolnego 2015/2016 pojawią się na stronie po 25 sierpnia.

Informujemy, że w piątek 12 czerwca sekretariat będzie nieczynny.

Uroczysty koncert uczniów kończących szkołę odbędzie się 11 czerwca o godzinie 18.00 w Sali Czerwonej Pałacu Działyńskich na Starym Rynku w Poznaniu. Zapraszamy serdecznie!

W poniedziałek 22 czerwca odbędzie się uroczysty koncert o godzinie 16.30, a następnie spotkanie integracyjne dla społeczności szkolnej w Lusowie.

Ogłoszenie wyników rekrutacji będzie w czwartek 21 maja o godzinie 12.00. Listy będą wywieszone w gablocie przy wejściu do szkoły. Informacje o wyniku będzie można uzyskać także telefonicznie.

Kolejny koncert pop-oratorium Miłosierdzie Boże z udziałem naszego chóru szkolnego odbędzie się w sobotę 23 maja o godz. 20.00 na stadionie miejskim w Buku. Zapraszamy serdecznie!

Przypominamy, że termin przyjmowania dokumentów kandydatów do szkoły upływa 7 maja. 

We wtorek 12 maja odbędą się spotkania z psychologiem muzyki dr Anną Nogaj, szczegóły na plakatach oraz w informacji przesłanej pocztą elektroniczną.

UWAGA! Informujemy, że biblioteka w czwartek 23 kwietnia będzie nieczynna, natomiast sekretariat w tym dniu będzie czynny wyjątkowo do godziny 17.00

Zapraszamy serdecznie na koncert szkolny we wtorek 21 kwietnia o godzinie 17.30.

Informacje dotyczące naboru oraz dokumenty do pobrania znajdują się już w zakładce Rekrutacja. Zapraszamy serdecznie na DRZWI OTWARTE w sobotę 25 kwietnia o godzinie 10.30.

W galerii można obejrzeć zdjęcia z ostatnich wyjazdów i koncertów. Zachęcamy do obejrzenia! 

Zapraszamy na Drzwi Otwarte - sobota 25 kwietnia godz. 10.30, sala sportowa szkoły.

Ferie zimowe w tym roku będą w terminie 16.02 - 01.03. Podczas ferii sekretariat czynny będzie w godzinach 10.00 - 13.30 z wyjątkiem 17 i 18 lutego.

Zapraszamy serdecznie na ostatni przed feriami koncert uczniów, który odbędzie się w czwartek 12 lutego o godzinie 18.00.

Sekretariat w przerwie świątecznej czynny będzie 22, 23, 29, 30 grudnia oraz 2 i 5 stycznia w godzinach 10-13.

Przerwa  świąteczna trwa od 22 grudnia do 1 stycznia. 2 i 5 stycznia są dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych.

Warsztaty chóralno-orkiestrowe "Kolędować Małemu" odbędą się w dniach 2-6 stycznia w Centrum Kultury Przeźmierowo.

Uwaga! Zajęcia z p. Dobrochną Martenką zostają zawieszone do odwołania.

Informujemy, że w czwartek 4 grudnia sekretariat szkoły będzie nieczynny.

Ustalanie ocen semestralnych będzie miało miejsce w dniach 8 - 19 grudnia.

Przypominamy, że do czwartku 20.11 trwają zapisy na warsztaty zimowe w dniach 2-6 stycznia 2015 roku. Zapisy prosimy przesyłać mailem.

Informujemy, że sekretariat szkoły w dniach 20 oraz 21 listopada będzie nieczynny. 

Poniedziałek 10 listopada jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat będzie nieczynny.

Msza święta z oprawą muzyczną uczniów i pedagogów szkoły odprawiona zostanie w czwartek 20 listopada o godz. 17.00 w Kościele p.w. Wszystkich Świętych w Tarnowie Podgórnym.

Zachęcamy do obejrzenia zdjęć w Galerii z koncertu uczniów, który odbył się 21 padziernika.

Przypominamy, że do 31 paźdzernika jest czas dla chętnych uczniów, żeby przygotować prace w dowolnej formie (plastycznej, muzycznej, literackiej itp.) nawiązującej do tematyki, przeżyć i skojarzeń, które zrodziły się podczas słuchania koncertu 3 października. 

W czwartek 30 października o godz. 18.00 w sali 05 odbędzie się koncert z udziałem gościnnych wykonawców. Usłyszymy fagocistę z Filharmonii Poznańskiej (Tea-Jin Park) z towarzyszeniem fortepianu (Michał Francuz - Akademia Muzyczna w Poznaniu). 

Na pierwszy koncert uczniów w tym roku szkolnym zapraszamy we wtorek 21 października o godzinie 17.00.

Uwaga!  w dniach 2 i 3 października z przyczyn organizacyjnych nastąpi zmiana godzin pracy sekretariatu. W czwartek 2.10 sekretariat czynny będzie w godzinach 9-13, natomiast w piątek 3.10 pomiędzy 12 a 15. 

Wspólnie z GOK Sezam serdecznie zapraszamy na wyjątkowy koncert z okazji Międzynarodowego Dnia Muzyki. W cyklu Gwiazdy Muzyki Klasycznej wystąpi Poznański Chór Kameralny pod dyrekcją Bartosza Michałowskiego. Piątek, 3.10, godz. 18.00, sala sportowa szkoły.

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego odbędzie się w poniedziałek 1 września o godz. 16.00 w sali sportowej szkoły. Zapraszamy serdecznie!

Na czas wakacji letnich sekretariat szkoły czynny jest od poniedziałku do czwartku, w godzinach: 10.00-13.00

Wszelkie informacje organizacyjne dotyczące nowego roku szkolnego ukażą się na stronie internetowej po 25 sierpnia.

Przerwa urlopowa w pracy sekretariatu będzie w dniach 21.07 do 01.08.

Uwaga! W piątek 20 czerwca sekretariat będzie nieczynny. 

Na UROCZYSTY KONCERT podsumowujący rok szkolny 2013/14 zapraszamy w poniedziałek 23.06 o godzinie 16.30. 

Spotkanie dla rodziców i uczniów, którzy rozpoczną naukę w szkole w przyszłym roku odbędzie się we wtorek 17 czerwca o godz. 18.00. 

Badanie przydatności dla kandydatów odbędzie się w sobotę 24 maja. Ogłoszenie wyników - wtorek 27.05 od godz. 12.00 (w gablocie szkolnej oraz telefonicznie)

Przypominamy, że termin składania dokumentów do szkoły upływa 15 maja.

Zapraszamy serdecznie na wyjątkowy recital fortepianowy. We wtorek 13 maja o godzinie 18.00 wystąpi utytułowany pianista polski młodego pokolenia - p. Jacek Kortus. 

Informujemy, że w piątek 2 maja sekretariat szkoły będzie nieczynny.

Zdjęcia z koncertu 25 marca można juz obejrzeć w Galerii. Zapraszamy.

Kandydatów do szkoły i wszystkich zainteresowanych zapraszamy na Drzwi Otwarte w sobotę 26.04 o godz. 11. Będzie można usłyszeć jak brzmią instrumenty, poznać nauczycieli, dowiedzieć się jak wygląda rekrutacja. 

Informujemy, że sekretariat szkoły w dniu 13 marca nieczynny. 

We wtorek 18 marca o godz. 17.30 zapraszamy serdecznie na Koncert Pedagogów w wykonaniu Nauczycieli szkoły oraz zaproszonych przez nich Gości. 

Zdjęcia z ostatnich koncertów i konkursów można już obejrzeć w Galerii. Zapraszamy!

Termin ferii zimowych: 3.02. - 14.02. 2014 roku. Dyżury sekretariatu od 10.02-13.02 w  godzinach 10-12.

Zabrania z Rodzicami odbędą się we wtorek 28.01 w sali 05. Dla klas I-III c.6 o godz. 18.00, dla klas I-III c.4 o godz. 19.00.

Podczas przerwy świątecznej dyżury sekretariatu będą w następujących terminach: 23.12, 30.12 oraz 2.01 w godzinach 9 - 11

W Galerii można już obejrzeć zdjęcia z ostatnich wydarzeń - warsztaty czytania nut, Msza Św., konkursy uczniów.

Przerwa świąteczna będzię w terminie 21.12 do 1.01. Dni 2 i 3 stycznia są w naszej szkole wolne od zajęć dydaktycznych.

W dniu 28.11 zostają odwołane zajęcia z p. P. Wasylków oraz z p. P. Rosą z powodu wyjazdu na konkurs

Informujemy, że w dniach 21-22 listopada sekretariat szkoły będzie nieczynny z powodu urlopu.

Prace wykonane przez uczniów po koncercie 4 października można obejrzeć w gablocie w szkole oraz na naszej stronie w Galerii.

W czwartek 21 listopada o godz. 17.00 zapraszamy do kościoła w Tarnowie Podgórnym na Mszę św. w intencji Społeczności Szkoły z oprawą muzyczną w wykonaniu uczniów i nauczycieli.

Zdjęcia z pierwszego w tym roku koncertu uczniów są już w Galerii. Gratulujemy wszystkim wykonawcom!

Przypominamy, że poniedziałek 14.10 jest dniem wolnym od zajęć. 

Sedeczne gratulacje i podziękowania dla wszystkich uczestników występu na uroczystości Jubileuszy Małżeńskich zorganizowanej przez Urząd Stanu Cywilnego w Tarnowie Podgórnym w dniu 26.09.

Sekretariat szkoły będzie nieczynny w dniach 1 - 5 lipca. Od 8 lipca zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8 - 14.

Zapraszamy serdecznie na uroczysty koncert uczniów szkoły w czwartek 20 czerwca o godzinie 17.00.

Uwaga! W tygodniu od 3 do 7 czerwca nastapi zmiana godzin pracy sekretariatu. Zapraszamy w poniedziałek od 15 do 17, we wtorek od 12 do 16 oraz w czwartek od 14 do 18. W środę i piątek nieczynne.

Piątek 31 maja jest dniem wolnym od zajęć.

Na kolejny koncert szkolny zapraszamy w czwartek 16 maja o godzinie 16.30.