Samorządowa Szkoła Muzyczna I ST. W Tarnowie Podgórnym

Muzyka jest wszędzie słyszysz ją?

Już dziś zapraszamy serdecznie na Koncert Pedagogów i zaproszonych przez nich Gości, który odbędzie się we wtorek 15.10 o godzinie 17.30 w sali koncertowej Pałacu Jankowice.

Przypominamy, że poniedziałek 14.10 jest w naszej szkole dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

UWAGA! W piątek 4.10 oraz w czwartek 10.10 sekretariat będzie nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy.

Wszelkie informacje dotyczące nowego roku szkolnego przesłane zostały do rodziców pocztą elektroniczną. Wszystkie dokumenty dotyczące nowego roku pojawią się na stronie szkoły do końca września.

Od wtorku 3 września sekretariat czynny będzie w godzinach urzędowania obowiązujących w roku szkolnym, dostępnych w zakładce Kontakt.

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego odbędzie się w poniedziałek 2 września o godzinie 16.00 w patio przed oficyną. W przypadku opadów deszczu odbędą się tylko spotkania z nauczycielami w wyznaczonych salach.
 

Podczas przerwy urlopowej w sprawach pilnych prosimy o kontakt poprzez e-mail.

Szczegóły organizacyjne dotyczące nowego roku szkolnego ukażą się na stronie szkoły po 25 sierpnia.

Sekretariat w okresie wakacji letnich czynny będzie w godzinach 10.00 - 13.00 z wyjątkiem przerwy urlopowej: 22.07 - 02.08 oraz 16.08.

Na uroczysty koncert kończący rok szkolny zapraszamy we wtorek 18 czerwca o godzinie 17.00.
 

Wręczenie świadectw ukończenia szkoły dla uczniów klas VI c.6 orac IV c.4 odbędzie się w 19 czerwca o godzinie 17.30.

Uroczystość wręczenia świadectw dla uczniów klas I-V c.6 oraz I-III c.4 odbędzie się w środę 19.06 o godzinie 15.30.

Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych do szkoły nastąpi w środę 29 maja o godzinie 12.00.

Wyniki I etapu rekrutacji wraz z harmonogramem II etapu, który odbędzie się w piątek 24 maja, zostaną podane we wtorek 21 maja o godzinie 12.00.

W dniach 21 - 31 maja odbywają się egzaminy promocyjne oraz egzaminy uczniów na zakończenie szkoły.

W gablocie szkoły jest już dostępny harmonogram I etapu badania przydatności dla kandydatów do szkoły, który odbędzie się w sobotę 18 maja.

Informujemy, że we wtorek 14 maja sekretariat czynny będzie wyjątkowo do godziny 17.00.

Informujemy, że czwartek 2 maja jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat szkoły będzie nieczynny.

 

Dokumenty kandydatów do szkoły przyjmujemy w terminie do 26 kwietnia w godzinach pracy sekretariatu. Zapraszamy serdecznie!

W zakładce rekrutacja są już dostępne informacje dotyczące przyjmowania uczniów na rok szkolny 2019/2020.

Koncerty uczniów kończących szkołę w tym roku odbędą się w sobotę 9 marca w Pałacu Działyńskich - o godz.10.30 - klasa VI c.6, o godz. 12.30 - klasa IV c.4. Zapraszamy serdecznie!

We wtorek 26 lutego o godzinie 17.30 odbędzie się koncert w wykonaniu dawnych uczniów szkoły obecnie kontynuujących naukę gry w szkołach muzycznych II stopnia lub indywidualnie. Zapraszamy serdecznie!

Zapraszamy na uroczyste koncerty uczniów klas pierwszych we wtorek 12 lutego o godzinie 17.00 - klasa I cyklu 6-letniego, o 18.30 klasa I cyklu czteroletniego. Podczas koncertu o 17.00 wręczone zostaną nagrody i wyróżnienia w Szkolnym Konkursie Czytania Nut A'vista.

Informujemy, że w czwartek 10.01 sekretariat czynny będzie wyjątkowo do godziny 16.30. Za utrudnienia przepraszamy.

Sekretariat podczas ferii czynny będzie od 14 do 18 stycznia w godzinach 10.00 - 13.00. W drugim tygodniu (21.01 - 25.01) będzie nieczynny.
 

Podczas przerwy świątecznej sekretariat będzie nieczynny w dniach 24.12, 28.12 oraz 31.12. W dniu 27.12 zapraszamy w godzinach 10.00 d0 13.00. W dniu 02.01 sekretariat czynny będzie do godziny 12.00.

 

Termin wystawiania ocen ze wszystkich przedmiotów upływa 21 grudnia.

Informujemy, że przerwa świąteczna będzie trwała od 24.12 do 01.01.

Przypominamy, że w dniach 12 - 14 grudnia zajęcia w szkole zostają zawieszone z powodu przesłuchań regionalnych uczniów klas fortepianu odbywających się w naszej szkole.

Zachęcamy do udziału w koncertach odbywających się w Pałacu Jankowice z okazji 100.rocznicy odzyskania niepodległości: 10.11 godz. 17.00 recital fortepianowy Tomasza Lisa, 18.11 godz. 18.00 Muzyczny hołd dla Niepodległej".

Tegoroczna Msza św. we wspomnienie św. Cecylii z oprawą muzyczną uczniów i nauczycieli szkoły odbędzie się w czwartek 22.11 o godzinie 17.00 w kościele parafialnym w Ceradzu Kościelnym.

Koncerty uczniów przygotowujących się do przesłuchań Centrum Eduakcji Artystycznej odbędą się we wtorki 13.11 oraz 27.11 o godzinie 18.30. Serdecznie zapraszamy!

Informujemy, że piątek 2.11.2018 r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat będzie nieczynny.

W sobotę 27.10 o godzinie 17.30 odbędzie się koncert W muzycznym kręgu dedykowany osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom organizowany przez TARSON.

Informujemy, że w dniach 22.10 - 25.10 biblioteka będzie nieczynna z powodu choroby.

Koncert Pedagogów oraz zaproszonych gości odbędzie się we wtorek 16 października o godzinie 17.30 w sali koncertowej Pałacu Jankowice. Serdecznie zapraszamy!

UWAGA! z dniem 21.09.2018 r. zmieniły się adresy poczty elektornicznej szkoły. Nowe dane znajdują się w zakładce KONTAKT.

Informujemy, iż w dniach 27.09 do 3.10 sekretariat szkoły będzie nieczynny. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny z dyrekcją szkoły.
 

Zebrania z rodzicami odbędą się we wtorek 11 września w sali koncertowej o godzinie 17.15 - klasy pierwsze c.6 i c.4, natomiast o godzinie 18.30 - pozostałe klasy.

Informujemy, że w poniedziałek 10.09 sekretariat będzie nieczynny, natomiast w czwartek 13.09 sekretariat czynny będzie wyjątkowo w zmienionych godzinach 13.00 - 16.00. Za utrudnienia przepraszamy.

Na uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego zapraszamy w poniedziałek 3 września 2018 r. o godzinie 16.00 do sali koncertowej.

Wszelkie informacje dotyczące nowego roku szkolnego 2018/2019 będą przesłane drogą mailową po 28 sierpnia. Życzymy udanego wypoczynku!

W okresie wakacyjnym sekretariat czynny będzie w godzinach 10.00 - 13.00. Przerwa w funkcjonowaniu będzie w terminie 26 czerwca do 6 lipca, w dniu 13 lipca oraz w terminie 23 lipca - 3 sierpnia.

W dniach 26 czerwca do 6 lipca sekretariat szkoły nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy. W pilnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z dyrekcją szkoły.

W dniach 15 - 17 czerwca w Pałacu Jankowice odbędzie się Festiwal Muzyczny dla Dzieci. Szczegóły na stronie www.fmdd.pl

Zapraszamy serdecznie!

Serdecznie zapraszamy na koncert kończący rok szkolny 2017/2018, który odbędzie się w poniedziałek 18 czerwca o godzinie 17.00 w sali koncertowej Pałacu Jankowice.

Informujemy, że we wtorek 12 czerwca sekretariat czynny będzie wyjątkowo w godzinach 13.00 - 16.00. Za utrudnienia przepraszamy.

Ostateczny termin ustalenia ocen końcoworocznych upływa w dniu 5 czerwca.

Wyniki badania przydatności zostaną wywieszone w gablotach szkolnych oraz rozesłane mailowo w środę 30 maja około godziny 12.00. 

Przypominamy, że piątek 1 czerwca jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. Sekretariat w tym dniu będzie nieczynny.

Informujemy, że w czwartek 17 maja sekretariat czynny będzie wyjątkowo do godziny 17.00, a we wtorek 22.05 zmianie ulegną godziny otwarcia sekretariatu - zapraszamy od 10.00 do 15.00.

Informujemy, że I etap badania przydatności dla kandydatów do szkoły odbędzie się w sobotę 19 maja. Harmonogram będzie dostępny w szkole od poniedziałku 14 maja.

W tygodniu 30.04 - 04.05 sekretariat czynny będzie tylko w dniu 30 kwietnia w godzinach 10.00 - 13.00. W dniach 2 i 4 maja - nieczynny.

Przypominamy, że dni 30 kwietnia oraz 2 i 4 maja są wolne od zajęć dydaktycznych.

Zapraszamy na Drzwi Otwarte - sobota 14 kwietnia, godzina 10.30.

Informujemy, że przerwa świąteczna trwa od 29.03 do 03.04 włącznie. 

W okresie świątecznym sekretariat czynny będzie w czwartek 29.03 oraz we wtorek 03.04 w godzinach 13.00 - 15.00. W piątek 30 marca sekretariat nieczynny.

Na koncert szkolny w nowej sali koncertowej serdecznie zapraszamy w piątek 9 marca o godzinie 18.00.

Informujemy, że w czwartek 8 marca sekretariat szkoły będzie czynny wyjątkowo tylko w godzinach 14.00 - 16.00.  

W związku z przeprowadzką szkoły do nowej siedziby obowiązuje tymczasowy numer telefonu 881 458 472. Za utrudnienia przepraszamy!

Informujemy, że zajęcia z kształcenia słuchu, audycji muzycznych oraz chóru prowadzone przez p. D. Wawrzyniak zostają odwołane do piątku 15 grudnia.

Sekretariat w piątek 22.12 czynny będzie wyjątkowo do godziny 14.00. W dniach 27 - 28 grudnia zapraszamy w godzinach 11.00 - 13.00. W piątek 29.12 sekretariat nieczynny.

Przerwa świąteczna trwać będzie od soboty 23.12 do poniedziałku 01.01. 

Z powodu choroby sekretariat do wtorku 28.11 włącznie będzie nieczynny. W sprawach najistotniejszych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z dyrekcją szkoły. Za utrudnienia przepraszamy.

Informujemy, że w piątek 24.11 zostają odwołane zajęcia teoretyczne z p. Dorotą Wawrzyniak oraz p. Dobrochną Martenką.

Na Mszę świętą w intencji społeczności szkolnej z oprawą muzyczną w wykonaniu uczniów i nauczycieli szkoły zapraszamy w czwartek 23 listopada o godz. 17.00 do Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Tarnowie Podgórnym.

Zebranie rodziców uczniów klas pierwszych - wtorek 5.09 o godz. 17.30 w sali 05.

Zebranie rodziców uczniów pozostałych klas - wtorek 5.09 o godz. 19.00 w sali korekcyjnej.

Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018 będzie w poniedziałek 4 września 2017 roku o godzinie 16.00.

Informujemy, że sekretariat w miesiącach wakacyjnych będzie czynny w godzinach 10.00 - 13.00. Przerwa urlopowa w terminie 31.07 - 15.08.

Uroczystość rozdania świadectw promocyjnych klas I - V c.6 oraz I - III c.4 odbędzie się w piątek 23.06 o godzinie 15.00. Pożegnanie absolwentów  - godzina 17.00 w sali korekcyjnej.

Informujemy, że piątek 16 czerwca jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat będzie nieczynny.

Uroczysty koncert kończący rok szkolny odbędzie się we wtorek 20 czerwca o godzinie 17.00. Zapraszamy serdecznie!

Informujemy, że we wtorek 23 maja sekretariat będzie nieczynny z powodu choroby. Przepraszamy.

Wyniki rekrutacji będą w środę 24 maja o godzinie 13.00 - dostępne w gablocie szkoły lub telefonicznie.

Ostateczny termin ustalenia ocen ze wszystkich przedmiotów - 6 czerwca.

Informujemy, że wtorek 2 maja jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. Sekretariat w tym dniu będzie nieczynny.

Kolejny koncert szkolny odbędzie się we wtorek 25 kwietnia o godzinie 17.30, serdecznie zapraszamy!

Informacje dotyczące rekrutacji na rok szkolny 2017/2018 można znaleźć w zakładce "REKRUTACJA". Termin składania dokumentów upływa 27 kwietnia.

W sobotę 1 kwietnia w Pałacu Działyńskich na Starym Rynku w Poznaniu odbędą się dwa uroczyste koncerty uczniów kończących w tym roku naszą szkołę. Serdecznie zapraszamy! Klasa VI c.6 - godzina 10.30, klasa IV c.4 - godzina 12.00. 

Na najbliższy koncert szkolny zapraszamy we wtorek 28 marca o godzinie 17.30.

Zapraszamy serdecznie na Drzwi Otwarte - sobota, 25 marca, godzina 10.30.

Na zebranie z rodzicami zapraszamy w czwartek 16 lutego o godzinie 18.30 do sali korekcyjnej.

Ferie zimowe będą w terminie 30 stycznia do 12 lutego. W dniach 30.01 do 03.02 sekretariat czynny będzie w godzinach 10.00 - 12.00, natomiast od 6 do 10 lutego sekretariat będzie nieczynny. 

Informujemy, że poniedziałek 31 października jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat szkoły będzie nieczynny.

Informujemy, że harmonogram przesłuchań półrocznych zostanie przesłany drogą mailową do końca października.

25 października o godzinie 17.30 zapraszamy serdecznie na koncert uczniów szkoły.

Informujemy, że w dniach 13- 17 października sekretariat szkoły będzie nieczynny. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny z dyrektorem lub wicedyrektorem szkoły.

Na koncert w wykonaniu nauczycieli naszej szkoły oraz zaproszonych gości zapraszamy we wtorek 11 paźdzernika o godzinie 17.30 do sali sportowej.

Sale do zajęć indywidualnych oraz zespołów są każdorazowo wywieszone w gablocie szkoły oraz na drzwiach sekretariatu. Ostateczny przydział sal na cały rok szkolny zostanie ustalony do końca września.

Plany zajęć zbiorowych są dostępne w zakładce "rok szkolny 2016/2017".

Informujemy, że w zakładce kontakt podane są już godziny pracy sekretariatu w nowym roku szkolnym.

 

Uroczystość rozdania świadectw dla klas I-V c.6 oraz I - III c.4 odbędzie się w piątek 24 czerwca o godzinie 15.30. Uczniów klasy IV c.4 wraz z rodzicami zapraszamy na godzinę 17.00 do sali 05.

Uroczysty koncert kończący rok szkolny oraz wieńczący warsztaty orkiestrowo-chóralne Śpiewam i gram odbędzie się w poniedziałek 20 czerwca o godzinie 18.00 w CK Przeźmierowo. Zapraszamy serdecznie!

UWAGA!!! Nastąpiła zmiana godziny spotkania dla uczniów i rodziców kadydatów przyjętych do szkoły w tegorocznej rekrutacji. Odbędzie się ono we wtorek 21 czerwca o godzinie 16.30 w sali korekcyjnej.

Informujemy, że w dniu 9 czerwca (czwartek) biblioteka będzie nieczynna.

Serdecznie zapraszamy na uroczysty koncert uczniów, którzy w tym roku kończą szkołę. Odbędzie się on w czwartek 9 czerwca o godzinie 18.00 w Sali Czerwonej Pałacu Działyńskich przy Starym Rynku w Poznaniu.

Informujemy, że we wtorek 31 maja sekretariat czynny będzie wyjątkowo w godzinach 10.00 do 13.00.

Wyniki ogłoszone zostaną w piątek 20 maja o godzinie 12.00 w gablocie szkoły lub telefonicznie w godzinach 12.00 - 16.00 w sekretariacie szkoły.

Serdecznie zapraszamy do udziału w recitalu fortepianowym japońskiej pianistki Miyako Arishima, który odbędzie się w poniedziałek 30 maja o godz.19.00 w Centrum Kultury Przeźmierowo.

Zapraszamy na kolejny koncert szkolny w najbliższy wtorek 26 kwietnia o godzinie 18.00.

Termin przyjmowania dokumentów kandydatów do szkoły mija w piątek 29.04.

UWAGA! Na Drzwi Otwarte zapraszamy wszystkich zainteresowanych w sobotę 2 kwietnia o godzinie 10.30.

Uwaga! We wtorek 2 lutego sekretariat wyjątkowo czynny będzie do godziny 15.00. Za utrudnienia przepraszamy.

UWAGA! Sekretariat w środę 13 stycznia będzie NIECZYNNY.

Ferie zimowe będą w terminie 18.01 - 31.01.2016 roku. Sekretariat czynny będzie w dniach 18-19.01 oraz 27-29.01 w godzinach 10.00 - 13.00. W pozostałe dni nieczynne.

Zebrania z rodzicami odbędą się we wtorek 12 stycznia w sali 05. O godzinie 17.00 dla klas pierwszych c.6 i c.4., o godz. 18.00 dla klas II - V c.6, o godz. 19.00 dla klas II - IV c.4. Zapraszamy!

Na koncert zespołów kameralnych przygotowujących się do udziału w przesłuchaniach regionalnych CEA zapraszamy we wtorek 1 grudnia o godzinie 18.00 w sali 05.

Informujemy, że we wtorek 24.11 sekretariat czynny będzie wyjątkowo w godzinach 12.00 - 16.00.

W terminie od 12.11 do 2.12 odbędzie się cykl audycji klasowych, podczas których wystąpią uczniowie wszystkich klas instrumentalnych. Szczegóły pojawią się na plakatach zamieszczonych w szkole. Zapraszamy.

Msza święta w intencji Społeczności Szkolnej z oprawą muzyczną przygotowaną przez uczniów i nauczycieli odbędzie się 19 listopada o godzinie 17.00 w Kościele pw. Wszystkich Świętych w Tarnowie Podgórnym. Zapraszamy serdecznie.

UWAGA! W czwartek 29 października biblioteka nieczynna. Przepraszamy.

Spotkanie z psychologiem muzyki - p. Aleksandrą Wojtaszek odbędzie się we wtorek 27.10 o godzinie 18.00 w sali 05

Zapraszamy serdecznie na koncert szkolny w czwartek 22 października o godzinie 17.30.

Informujemy, że w dniach 14-16 października sekretariat szkoły będzie nieczynny.

Serdecznie zapraszamy na Koncert Pedagogów, który odbędzie się we wtorek 13 października o godzinie 17.00.

Na zebranie z rodzicami zapraszamy we wtorek 8 września. Godziny zebrań dla poszczególnych klas zostaną podane po 1.09.2015 r.

Plan zajęć teoretycznych zostanie przesłany drogą mailową do 27 sierpnia.

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2015/2016 odbędzie się we wtorek 1 września o godzinie 16.00. Zapraszamy serdecznie!

Uwaga! Przerwa urlopowa w pracy sekretariatu została wydłużona do 17 sierpnia. Od wtorku 18 sierpnia sekretariat szkoły czynny jest w godzinach 10-12. 

Uczniom, Rodzicom oraz Nauczycielom dziękujemy za pracę i zaangażowanie w roku szkolnym 2014/2015. Życzymy słonecznych i bezpiecznych wakacji!

Informacje dotyczące organizacji roku szkolnego 2015/2016 pojawią się na stronie po 25 sierpnia.

Informujemy, że w piątek 12 czerwca sekretariat będzie nieczynny.

Uroczysty koncert uczniów kończących szkołę odbędzie się 11 czerwca o godzinie 18.00 w Sali Czerwonej Pałacu Działyńskich na Starym Rynku w Poznaniu. Zapraszamy serdecznie!

W poniedziałek 22 czerwca odbędzie się uroczysty koncert o godzinie 16.30, a następnie spotkanie integracyjne dla społeczności szkolnej w Lusowie.

Ogłoszenie wyników rekrutacji będzie w czwartek 21 maja o godzinie 12.00. Listy będą wywieszone w gablocie przy wejściu do szkoły. Informacje o wyniku będzie można uzyskać także telefonicznie.

Kolejny koncert pop-oratorium Miłosierdzie Boże z udziałem naszego chóru szkolnego odbędzie się w sobotę 23 maja o godz. 20.00 na stadionie miejskim w Buku. Zapraszamy serdecznie!

Przypominamy, że termin przyjmowania dokumentów kandydatów do szkoły upływa 7 maja. 

We wtorek 12 maja odbędą się spotkania z psychologiem muzyki dr Anną Nogaj, szczegóły na plakatach oraz w informacji przesłanej pocztą elektroniczną.

UWAGA! Informujemy, że biblioteka w czwartek 23 kwietnia będzie nieczynna, natomiast sekretariat w tym dniu będzie czynny wyjątkowo do godziny 17.00

Zapraszamy serdecznie na koncert szkolny we wtorek 21 kwietnia o godzinie 17.30.

Informacje dotyczące naboru oraz dokumenty do pobrania znajdują się już w zakładce Rekrutacja. Zapraszamy serdecznie na DRZWI OTWARTE w sobotę 25 kwietnia o godzinie 10.30.

W galerii można obejrzeć zdjęcia z ostatnich wyjazdów i koncertów. Zachęcamy do obejrzenia! 

Zapraszamy na Drzwi Otwarte - sobota 25 kwietnia godz. 10.30, sala sportowa szkoły.

Ferie zimowe w tym roku będą w terminie 16.02 - 01.03. Podczas ferii sekretariat czynny będzie w godzinach 10.00 - 13.30 z wyjątkiem 17 i 18 lutego.

Zapraszamy serdecznie na ostatni przed feriami koncert uczniów, który odbędzie się w czwartek 12 lutego o godzinie 18.00.

Sekretariat w przerwie świątecznej czynny będzie 22, 23, 29, 30 grudnia oraz 2 i 5 stycznia w godzinach 10-13.

Przerwa  świąteczna trwa od 22 grudnia do 1 stycznia. 2 i 5 stycznia są dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych.

Warsztaty chóralno-orkiestrowe "Kolędować Małemu" odbędą się w dniach 2-6 stycznia w Centrum Kultury Przeźmierowo.

Uwaga! Zajęcia z p. Dobrochną Martenką zostają zawieszone do odwołania.

Informujemy, że w czwartek 4 grudnia sekretariat szkoły będzie nieczynny.

Ustalanie ocen semestralnych będzie miało miejsce w dniach 8 - 19 grudnia.

Przypominamy, że do czwartku 20.11 trwają zapisy na warsztaty zimowe w dniach 2-6 stycznia 2015 roku. Zapisy prosimy przesyłać mailem.

Informujemy, że sekretariat szkoły w dniach 20 oraz 21 listopada będzie nieczynny. 

Poniedziałek 10 listopada jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. W tym dniu sekretariat będzie nieczynny.

Msza święta z oprawą muzyczną uczniów i pedagogów szkoły odprawiona zostanie w czwartek 20 listopada o godz. 17.00 w Kościele p.w. Wszystkich Świętych w Tarnowie Podgórnym.

Zachęcamy do obejrzenia zdjęć w Galerii z koncertu uczniów, który odbył się 21 padziernika.

Przypominamy, że do 31 paźdzernika jest czas dla chętnych uczniów, żeby przygotować prace w dowolnej formie (plastycznej, muzycznej, literackiej itp.) nawiązującej do tematyki, przeżyć i skojarzeń, które zrodziły się podczas słuchania koncertu 3 października. 

W czwartek 30 października o godz. 18.00 w sali 05 odbędzie się koncert z udziałem gościnnych wykonawców. Usłyszymy fagocistę z Filharmonii Poznańskiej (Tea-Jin Park) z towarzyszeniem fortepianu (Michał Francuz - Akademia Muzyczna w Poznaniu). 

Na pierwszy koncert uczniów w tym roku szkolnym zapraszamy we wtorek 21 października o godzinie 17.00.

Uwaga!  w dniach 2 i 3 października z przyczyn organizacyjnych nastąpi zmiana godzin pracy sekretariatu. W czwartek 2.10 sekretariat czynny będzie w godzinach 9-13, natomiast w piątek 3.10 pomiędzy 12 a 15. 

Wspólnie z GOK Sezam serdecznie zapraszamy na wyjątkowy koncert z okazji Międzynarodowego Dnia Muzyki. W cyklu Gwiazdy Muzyki Klasycznej wystąpi Poznański Chór Kameralny pod dyrekcją Bartosza Michałowskiego. Piątek, 3.10, godz. 18.00, sala sportowa szkoły.

Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego odbędzie się w poniedziałek 1 września o godz. 16.00 w sali sportowej szkoły. Zapraszamy serdecznie!

Na czas wakacji letnich sekretariat szkoły czynny jest od poniedziałku do czwartku, w godzinach: 10.00-13.00

Wszelkie informacje organizacyjne dotyczące nowego roku szkolnego ukażą się na stronie internetowej po 25 sierpnia.

Przerwa urlopowa w pracy sekretariatu będzie w dniach 21.07 do 01.08.

Uwaga! W piątek 20 czerwca sekretariat będzie nieczynny. 

Na UROCZYSTY KONCERT podsumowujący rok szkolny 2013/14 zapraszamy w poniedziałek 23.06 o godzinie 16.30. 

Spotkanie dla rodziców i uczniów, którzy rozpoczną naukę w szkole w przyszłym roku odbędzie się we wtorek 17 czerwca o godz. 18.00. 

Badanie przydatności dla kandydatów odbędzie się w sobotę 24 maja. Ogłoszenie wyników - wtorek 27.05 od godz. 12.00 (w gablocie szkolnej oraz telefonicznie)

Przypominamy, że termin składania dokumentów do szkoły upływa 15 maja.

Zapraszamy serdecznie na wyjątkowy recital fortepianowy. We wtorek 13 maja o godzinie 18.00 wystąpi utytułowany pianista polski młodego pokolenia - p. Jacek Kortus. 

Informujemy, że w piątek 2 maja sekretariat szkoły będzie nieczynny.

Zdjęcia z koncertu 25 marca można juz obejrzeć w Galerii. Zapraszamy.

Kandydatów do szkoły i wszystkich zainteresowanych zapraszamy na Drzwi Otwarte w sobotę 26.04 o godz. 11. Będzie można usłyszeć jak brzmią instrumenty, poznać nauczycieli, dowiedzieć się jak wygląda rekrutacja. 

Informujemy, że sekretariat szkoły w dniu 13 marca nieczynny. 

We wtorek 18 marca o godz. 17.30 zapraszamy serdecznie na Koncert Pedagogów w wykonaniu Nauczycieli szkoły oraz zaproszonych przez nich Gości. 

Zdjęcia z ostatnich koncertów i konkursów można już obejrzeć w Galerii. Zapraszamy!

Termin ferii zimowych: 3.02. - 14.02. 2014 roku. Dyżury sekretariatu od 10.02-13.02 w  godzinach 10-12.

Zabrania z Rodzicami odbędą się we wtorek 28.01 w sali 05. Dla klas I-III c.6 o godz. 18.00, dla klas I-III c.4 o godz. 19.00.

Podczas przerwy świątecznej dyżury sekretariatu będą w następujących terminach: 23.12, 30.12 oraz 2.01 w godzinach 9 - 11

W Galerii można już obejrzeć zdjęcia z ostatnich wydarzeń - warsztaty czytania nut, Msza Św., konkursy uczniów.

Przerwa świąteczna będzię w terminie 21.12 do 1.01. Dni 2 i 3 stycznia są w naszej szkole wolne od zajęć dydaktycznych.

W dniu 28.11 zostają odwołane zajęcia z p. P. Wasylków oraz z p. P. Rosą z powodu wyjazdu na konkurs

Informujemy, że w dniach 21-22 listopada sekretariat szkoły będzie nieczynny z powodu urlopu.

Prace wykonane przez uczniów po koncercie 4 października można obejrzeć w gablocie w szkole oraz na naszej stronie w Galerii.

W czwartek 21 listopada o godz. 17.00 zapraszamy do kościoła w Tarnowie Podgórnym na Mszę św. w intencji Społeczności Szkoły z oprawą muzyczną w wykonaniu uczniów i nauczycieli.

Zdjęcia z pierwszego w tym roku koncertu uczniów są już w Galerii. Gratulujemy wszystkim wykonawcom!

Przypominamy, że poniedziałek 14.10 jest dniem wolnym od zajęć. 

Sedeczne gratulacje i podziękowania dla wszystkich uczestników występu na uroczystości Jubileuszy Małżeńskich zorganizowanej przez Urząd Stanu Cywilnego w Tarnowie Podgórnym w dniu 26.09.

Sekretariat szkoły będzie nieczynny w dniach 1 - 5 lipca. Od 8 lipca zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8 - 14.

Zapraszamy serdecznie na uroczysty koncert uczniów szkoły w czwartek 20 czerwca o godzinie 17.00.

Uwaga! W tygodniu od 3 do 7 czerwca nastapi zmiana godzin pracy sekretariatu. Zapraszamy w poniedziałek od 15 do 17, we wtorek od 12 do 16 oraz w czwartek od 14 do 18. W środę i piątek nieczynne.

Piątek 31 maja jest dniem wolnym od zajęć.

Na kolejny koncert szkolny zapraszamy w czwartek 16 maja o godzinie 16.30.