Polityka prywatności

Kim jesteśmy

Administratorem danych jest dyrektor Samorządowej Szkoły Muzycznej I st. w Tarnowie Podgórnym z siedzibą w Jankowicach przy ul. Ogrodowej 2. Adres naszej strony internetowej to: ssm-tp.pl

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Komentarze – w chwili obecnej opcja komentowania jest wyłączona

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.

Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Formularze kontaktowe

Korzystając z formularza kontaktowego przesyłasz nam dane, dane te przetwarzamy przez 3 miesiące lub do zakończenia sprawy. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych w takiej formie zapraszamy osobiście lub przez kontakt telefoniczny.  .

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Gromadzenie danych

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów WWW, przechowujemy zapytania HTTP i HTTPS kierowane do naszego serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.  Dokładny wykaz informacji przechowywanych w plikach logów serwera WWW jest następujący:

Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony Samorządowej Szkoły Muzycznej I st. w Tarnowie Podgórnym. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia: które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów itp.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

Z kim dzielimy się danymi

Nie przesyłamy danych osób fizycznych innym podmiotom chyba, że ich wysłanie jest niezbędne do realizacji celu określonego przez osobę fizyczną o której danych mowa.

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Twoje dane kontaktowe

W przypadku pytań związanych z ochroną danych osobowych proszę o kontakt mailowy iod@ssm-tp.pl lub osobisty w sekretariacie szkoły .

Informacje dodatkowe

Jak chronimy twoje dane?

Dane osobowe znajdują się w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG), serwery na których się znajdują są na bieżąco aktualizowane, kopiowane i sprawdzane tak aby Twoje dane były bezpieczne.

Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych

Każdy wyciek danych jest odrębnie badany, osoby których wyciek dotyczył zostaną o tym poinformowane, a przyczyny wycieku zostaną usunięte.

Jakie automatyczne podejmowanie decyzji i/lub tworzenie profili przeprowadzamy z użyciem danych użytkownika

Nie profilujemy danych

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

 

                                  

komunikaty

Przerwa urlopowa będzie od 15.07 - 26.07.2024 r., oraz 16.08. W tych dniach sekretariat będzie NIECZYNNY 

Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025 będzie 2 września, informacje organizacyjne zostaną przesłane mailem w ostatnich dniach sierpnia. Wszystkim życzymy pięknych i bezpiecznych wakacji! 

UWAGA! W okresie wakacji letnich godziny pracy sekretariatu ulegną zmianie, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny.

W piątek 21 czerwca zakończenie roku odbędzie się w czterech turach. O godzinie 14.00, 14.30 i 15.00 dla poszczególnych klas oprócz absolwentów. Szczegóły w dziale AKTUALNOŚCI. O godzinie 16.00 - pożegnanie absolwentów.

BIBLIOTEKA CZYNNA:

poniedziałek: 15.00 - 18.00

wtorek: 14.30 - 18.00

czwartek 15.30 - 18.00